وبلاگ هواداران شهرستان خمینی شهر

وبلاگ هواداران شهرستان خمینی شهر

وبلاگ هواداران شهرستان خمینی شهر

وبلاگ هواداران شهرستان خمینی شهر

مرکز رشد واحدهای فناوری در دانشگاه آزاد اسلامی"خمینی‌شهر" ایجاد

مرکز رشد واحدهای فناوری در دانشگاه آزاد اسلامی"خمینی‌شهر" ایجاد می‌شود
اصفهان ُ خمینی شهر خبرگزاری جمهوری اسلامی ‪۸۶/۰۸/۱۲‬

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی شهر ازموافقت سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی جهت راه‌اندازی مرکز رشد واحدهای فناوری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی شهر دراستان اصفهان خبر داد.

به‌گزارش روز شنبه روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی خمینی شهر،"سید محمود مدنی" افزود: این موافقت باتوجه به سیاست‌های کلان دانشگاه آزاد اسلامی برای ارتقای سطح کیفی فعالیتهای علمی و در راستای جهت‌گیری های اساسی برنامه چهارم توسعه و تعمیق همکاریهای دانشگاه و صنعت انجام می‌گیرد.

وی در خصوص روند تاسیس مراکز رشد واحدهای فناوی گفت: شرکتهای کوچک ومتوسط فناوری در رونق اقتصادی، توسعه فناوری و به تبع آن کارآفرینی، نقش بسیار موثری دارد.

به گزارش ایرنا، مدنی اظهار داشت: توسعه این شرکتها در گرو ایجاد زیرساختهای لازم برای کاهش خطرپذیری آنها در دوران شروع فعالیت خود می‌باشد که یکی از مهمترین این زیرساختها را مراکز رشد واحدهای فناوری است.

وی افزود:این اقدام برای کارآفرینان و واحدهای کوچک و متوسطی که باتکیه بر علم و فناوری دارای ایده‌های محوری وتجاری هستند ، برای مدت چند سال اطلاعات و مشاوره‌های ضروری و نیز خدمات و تجهیزات را برای رشد و ارتقای آنهاارایه داده و آنها را برای حضور موثردرصحنه فناوری کشور آماده می‌کند.

وی از جمله اهداف این مراکز را، بسترسازی برای تجاری کردن دستاوردهای تحقیقاتی، ایجاد زمینه کارآفرینی و حمایت از نوآوری و خلاقیت نیروهای محقق جوان، کمک به رونق اقتصاد محلی مبتنی بر فناوری و ایجاد فضای لازم برای گسترش و رشد واحدهای کوچک و متوسط دانش مدار و فناور عنوان کرد. ک/ ‪۱‬ ‪۵۴۶/۶۰۳/۵۱۰‬

نظرات 1 + ارسال نظر
مینا لایف جمعه 25 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 07:51

خوش باشی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد