وبلاگ هواداران شهرستان خمینی شهر

وبلاگ هواداران شهرستان خمینی شهر

وبلاگ هواداران شهرستان خمینی شهر

وبلاگ هواداران شهرستان خمینی شهر

اخباری کوتاه از هلال احمر واحد خمینی شهر

 آنا- با همکاری گروه حمایت از زندگی و سلامت انسان ها کانون دانشجویی هلال احمر واحد خمینی شهر، ایستگاه سلامتی کنترل فشارخون با شعار همه با هم پیش به سوی سلامتی در این واحد دانشگاهی برگزار شد.
     پورمیرزا، بهیار کانون دانشجویی هلال احمر واحد، علت انتخاب این طرح را فشار خون بالای بیش از یک میلیارد نفر جمعیت زمین دانست و افزود: به گفته پژوهشگران، در حال حاضر از هر چهار فرد بالغ، یک نفر مبتلا به بیماری فشار خون است، یعنی شرایطی که خطر بیماری های قلبی، سکته و مرگ را افزایش می دهد.
     * با همکاری اعضای کانون دانشجویی هلال احمر واحد خمینی شهر و با هماهنگی مراکز اهدا عضو در سطح کشور، نخستین فراخوان اهدا عضو در دانشگاه با برپایی چادر اهدا عضو برگزار شد که در این فراخوان، دانشجویان با حضور گسترده به ثبت نام پرداختند.
     میرزایی مسوول اتاق فکر کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی شهر، علت انتخاب این طرح را عمل به یکی از شعارهای جمعیت هلال احمر در راستای تسکین آلام بشری دانست.
     * دوره تخصصی امداد در کوهستان توسط کانون دانشجویی هلال احمر واحد خمینی شهر برگزار شد.
     مسوول تیم امداد و نجات کانون دانشجویی هلال احمر واحد خمینی شهر، گفت: در این دوره آموزشی، 68 نفر از امدادگران کانون دانشجویی هلال احمر شرکت کردند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد