وبلاگ هواداران شهرستان خمینی شهر

وبلاگ هواداران شهرستان خمینی شهر

وبلاگ هواداران شهرستان خمینی شهر

وبلاگ هواداران شهرستان خمینی شهر

نامزد اصلا‌ح‌طلب خمینی شهر مشخص شد

allahyare

اعتماد ملی: فریدون اللهیاری عضو هیات علمی دانشگاه به عنوان کاندیدای اصلا‌ح‌طلبان برای شهرستان خمینی‌شهر انتخاب شد.

مهرداد بال‌افکن سخنگوی اصلا‌ح‌طلبان اصفهان اعلا‌م کرد: با توجه به تصمیم جمعی اصلا‌ح‌طلبان مبنی بر شرکت در انتخابات و حضور حداکثری در حوزه‌هایی که توان رقابت برای اصلا‌ح‌طلبان میسر می‌باشد، بر اساس جلسه روز دوشنبه شورای سیاستگذاری انتخابات اصلا‌ح‌طلبان اصفهان، فریدون اللهیاری عضو هیات علمی دانشگاه اصفهان و رئیس منطقه حزب اعتماد ملی اصفهان به عنوان کاندیدای اصلا‌ح‌طلبان اصفهان برای شهرستان خمینی‌شهر برگزیده شد. ‌ بال‌افکن گفت: با توجه به اینکه فریدون اللهیاری از نظر اجرایی رئیس شورای شهر خمینی‌شهر و مدیرکل فرهنگی دانشگاه اصفهان بوده و در بین مردم شهرستان خمینی‌شهر محبوبیت و مقبولیت دارد انتخاب ایشان با اتفاق نظر احزاب اصلا‌ح‌طلب صورت پذیرفته است. ‌ وی در مورد لیست انتخاباتی سایر شهرستان‌ها گفت: در روزهای آینده پس از بررسی کاندیداهای موجود لیست سایر شهرستان‌هایی که توان رقابت در آنجا را داریم اعلا‌م خواهد شد. ‌ سخنگوی اصلا‌ح‌طلبان گفت: از 98 کاندیدای اصلا‌ح‌طلب در استان اصفهان تنها 11 نفر تایید صلا‌حیت شده‌اند که اصلا‌ح‌طلبان در برخی شهرستان‌های استان هیچ کاندیدایی برای معرفی به مردم ندارند.

نظرتان درباره اللهیاری چیه

عاملا‌ن آزار و اذیت دختر دانشجو اعتراف کردند

عاملا‌ن آزار و اذیت دختر دانشجو اعتراف کردند

اعتماد ملی:‌ دو پسر جوان پس از سوار کردن دختر دانشجویی به عنوان مسافر در منطقه خمینی‌شهر او را به منطقه‌ای خارج از شهر برده و مورد آزار و اذیت قرار دادند.پس از آنکه این دختر دانشجو به منزلش رفت پرده از اقدام دو پسر جوان برداشت و خانواده وی با طرح شکایتی خواستار پیگیری موضوع شدند.

این در حالی بود که پرونده مطرح شده از سوی طباطبایی دادستان اصفهان به شعبه 5 بازپرسی مجتمع جنایی فرستاده شد و قاضی شاه‌محمدی مسوولیت رسیدگی به آن را به عهده گرفت.به گزارش سایت عبرت، با انجام تحقیقات لا‌زم اولین شواهد و نشانه‌های متهمان دریافت و ماموران پلیس ماموریت یافتند تا با تعقیب و شناسایی محل اختفای آنها اقدامات لا‌زم را انجام دهند.

با گذشت دو روز از این ماجرا کارآگاهان پلیس موفق شدند منزل هر دو متهم را یافته و با کسب دستور مقام قضایی نسبت به دستگیری آنها اقدام کنند.

سپس با دستگیری دو جوان متجاوز و مواجه حضوری، دختر دانشجو به بازپرس گفت، آنها همان دو پسر متجاوزی هستند که به بهانه مسافرکشی وی را سوار و به بیرون از شهر منتقل کرده و مورد آزار و اذیت قرار داده‌اند.

این دختر جوان در تشریح ماجرا گفت: از دانشگاه خارج شده بودم و چون وسیله نقلیه عمومی پیدا نکردم به همراه یکی از دوستانم سوار ماشین پراید این آقا شدم و پس از طی مسافتی دوست او نیز به عنوان مسافر در کنار ما نشست. با نزدیک شدن به اصفهان دوستم از من جدا شد و من تنها ماندم و هنگامی که مشغول جمع کردن جزواتم بودم متوجه تغییر مسیر از سوی راننده شدم و پس از آن نیز با تهدید مسافر کناری روبه‌رو شدم. آنها مرا به بیرون از شهر بردند و در مقابل مقاومتم مرا تهدید کردند.با این اظهارات و به دنبال آن اقرار صریح متهمان، پرونده برای تحقیقات بیشتر و بررسی ارتباط این افراد با سایر موارد موجود با صدور قرار قانونی به پلیس سپرده شد.

 روزنا - وب سایت اطلاع رسانی اعتماد ملی//www.roozna.com

تقدیم به کسانی که شبها را به تنهایی سپری میکنند

دیشب دلم گرفته بود ، مثل هوای بارونی
دلم هواتو کرده بود ، هوای شیرین زبو نیت
دلم میخواست گریه کنم ، بگم که سخته تنهایی
ای همصدا ای آشنا ، بگو که پیشم می مونی
نمی دونم چه حالی و کجایی و چه می کنی
ولی صدات تو گوشمه ، می گی که اینجا می مونی
رفتم کنار پنجره ، گفتم شاید ببینمت
دیدم محاله دیدنت ، چون گل باید بچینمت
رو صندلی نشستمو یهو دیدم
یه قاصدک اومد پیشم
خبر آورد ای آشنا ، یه رازی را بهت بگم ؟
گفتم بگو : آهی کشید، اومد نشست رو شونه هام
یواشکی چشماشو بست ، تا نبینه اشک چشام
می گفت که تو یه راه دور
یه راه دور و سوت کور
مسافری نشسته بود
مسافره غریب و دلشکسته بود
از تو همش شکوه میکرد
با اشک گرم و دل سرد
می گفت که یادت نمیاد
اون روزای آخریه
چه قدر دلش می خواست که تو
نگاش کنی ، صداش کنی
بهش بگی دوسش داری
به شرطی تنهاش نذاری
تا اومدم بهش بگم برو بگو
دوسش دارم ، پاش می شینم
دیدم که اون رفته بود و
منم دارم خواب می بینم 

نمایشگاه آثار هنرجویان خمینی شهر

نمایشگاهی از اثار هنرجویان خمینی شهری برپاست .

در این نمایشگاه 100 هنرجو آثار خود را در زمینه هایی چون سفره های هفت سین ، گلسازی ، کار روی شیشه و پرنده سازی به تماشا گذاشته اند.

این نمایشگاه از ۲۷ بهمن  تا 15 اسفند در مجتمع هنری دهکده هنر خمینی شهر پذیرای علاقه مندان است.