وبلاگ هواداران شهرستان خمینی شهر

وبلاگ هواداران شهرستان خمینی شهر

وبلاگ هواداران شهرستان خمینی شهر

وبلاگ هواداران شهرستان خمینی شهر

فصلنامه تخصصی «مهندسی مکانیک جامدات

مجوز انتشار فصلنامه تخصصی «مهندسی مکانیک جامدات» توسط کمیسیون بررسی و تایید مجلات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی شهر صادر شد.
     * دبیر و جمعی از اعضای هیات مدیره «خانه صنعت و معدن جوانان استان اصفهان» از واحد خمینی شهر بازدید و در نشست مشترک با رئیس این واحد دانشگاهی شرکت کردند.
     در این نشست در خصوص انتقال تجربیات صنعتگران به نیروهای جوان، طراحی بسته های آموزشی متناسب با نیاز صنعت، برگزاری اردوهای صنعتی مرتبط با رشته های تحصیلی، برقراری ارتباط بین دانشجویان و دانشگاه، زمینه سازی برای مرتبط کردن فعالیت های دانشجویی در راستای رفع مشکلات صنعت و برگزاری اتاق فکر بین دانشجویان و معرفی آنان به واحدهای صنعتی برای کارآموزی، بحث و تبادل نظر شد.
     * مهندس شمس معاون استانداری اصفهان، مهندس حسن نیا مدیرکل راه و ترابری استان اصفهان، شریفیانپور فرماندار و مهندس پورکاظم شهردار خمینی شهر از دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی شهر بازدید کردند.
     در این بازدید که دکتر مجلسی رئیس دانشگاه نیز حضور داشت، در خصوص ساخت پل جاده کمربندی بر روی بلوار منتهی به دانشگاه و اتمام کار ساخت بلوار دانشجو، براساس مصوبات سفر استاندار اصفهان به شهرستان خمینی شهر به تبادل نظر پرداخته شد.

اخباری کوتاه از هلال احمر واحد خمینی شهر

 آنا- با همکاری گروه حمایت از زندگی و سلامت انسان ها کانون دانشجویی هلال احمر واحد خمینی شهر، ایستگاه سلامتی کنترل فشارخون با شعار همه با هم پیش به سوی سلامتی در این واحد دانشگاهی برگزار شد.
     پورمیرزا، بهیار کانون دانشجویی هلال احمر واحد، علت انتخاب این طرح را فشار خون بالای بیش از یک میلیارد نفر جمعیت زمین دانست و افزود: به گفته پژوهشگران، در حال حاضر از هر چهار فرد بالغ، یک نفر مبتلا به بیماری فشار خون است، یعنی شرایطی که خطر بیماری های قلبی، سکته و مرگ را افزایش می دهد.
     * با همکاری اعضای کانون دانشجویی هلال احمر واحد خمینی شهر و با هماهنگی مراکز اهدا عضو در سطح کشور، نخستین فراخوان اهدا عضو در دانشگاه با برپایی چادر اهدا عضو برگزار شد که در این فراخوان، دانشجویان با حضور گسترده به ثبت نام پرداختند.
     میرزایی مسوول اتاق فکر کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی شهر، علت انتخاب این طرح را عمل به یکی از شعارهای جمعیت هلال احمر در راستای تسکین آلام بشری دانست.
     * دوره تخصصی امداد در کوهستان توسط کانون دانشجویی هلال احمر واحد خمینی شهر برگزار شد.
     مسوول تیم امداد و نجات کانون دانشجویی هلال احمر واحد خمینی شهر، گفت: در این دوره آموزشی، 68 نفر از امدادگران کانون دانشجویی هلال احمر شرکت کردند.